eLise

Suka Blog Saya Ke?

Saturday, December 3, 2011

Mimpi Lagi?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Lama tidak menulis. Ehm. Bukan menulis. Menaip. Menaip karangan di blog elyse ni hehe. Bukannya apa, aku amat sibuk kebelakangan ni. Lagi-lagi ketiadaan line internet untuk menulis. Ops! Menaip.

Semalam, aku menonton movie yang bertajuk Honey, I blew up the kid! kat TV3. Ala, cerita saintis-saintis tu. Cerita fasal family Szalinski ka apa nama dia. Aku tonton cerita tu semalam kat ruang tamu rumah Awi bertemankan Linda. 


Apa yang menarik tentang cerita tu, bagi aku la, baby yang nama dia Adam tu. Waduh, waduh mbak, lucu banget! Aha. Saya suka untuk menekankan di sini bahawa, perkataan 'lucu' itu bukanlah bermaksud kelakar. Akan tetapi, bermaksud comel!

Haha. Bukan movie tu yang aku mau cerita. Aku mau cerita pasal baby tu.

Adeh.

Aku mimpi baby tu semalam.

Kureng.

Hoho. Aku mimpi aku dengan baby yang bernama Adam itu berjalan-jalan mencari makanan, minuman, barang-barang shopingan. Erk. Shopingan?

Haha. Punyalah comel budak tu sampaikan dia boleh masuk dalam mimpi aku. Berjalan sama-sama dengan aku. Banyak permintaan lagi tu. Nak ini, nak itu.

Ehm.

Teringat pulak Chacha anak buah adik ipar kepada adik aku.

Jap Chacha. Nanti kakak datang after Temuduga SPP ok.

Haha.

No comments:

Post a Comment