eLise

Suka Blog Saya Ke?

Tuesday, November 1, 2011

Losyen Tangan dan Badan Safi Balqis

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Wah.. da bulan sablas da kan? Bulan November! Huhu~ minggu depan exam dah.. waaa! tatuuuuttt! hehe~ Entry kali ni mo bincang pasal losyen plak hehe.. Oke, mo buat review yg simple utk losyen ni..

Losyen Tangan dan Badan Safi Balqis

Aku pakai losyen Safi ni yg utk siang jak.. saja mo try2.. huhu, apa jd lepas aku try 1 botol tu? jeng jeng jeng!

Apa yg aku suka ngn losyen ni:

  1. Murah berbanding jenama losyen yg lain..
  2. Wangi, emm not bad lah

Apa yg aku x berapa berkenan dgn losyen ni:

  1. Cair sangat, klu bpeluh tu hmm paham2 la, cayak mekap I.. haha bukan mekap tp losyen
  2. Tangan aku x lembut pun pakai losyen ni.. pakai Johnson Baby lg lembut
  3. Xda prubahan tona warna kulit.. hehe, losyen tu ckp mencerah? x cerah pun? haha!

Sbb tu la aku beli dia skali dua jak.. then, x beli lg.. ni testimoni aku, x tau la plak org lain huhu~ klu korang mo try, try jak, x salah pon.. murah, halal lg~

2 comments:

  1. ya..aku pn pnh try...x berapa best mcm krim mukanya...tp buat pertama kalinya losyen aku cpt hbs..garnier extra light...lembut sgguh...kaki pn lembut..hahah

    ReplyDelete