eLise

Suka Blog Saya Ke?

Monday, October 10, 2011

Maddi Jane. An eleven years old girl, talented?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Sapa x kenal Maddi Jane kan.. eh x kenal ka? hai meh? ala budak ppuan umo 11 taon yg bt cover lagu Jessie J - Price Tag tu.. hihih..


Klu mo tau lbeh lanjut pasal dia ni taep jak kat Google tu nama dia hihi.. aku cuma kenal dia ni camtu jak.. x bt reasearch pn.. dngar2 dan tinguk2 dia nyanyi kat YouTube ja..

Suatu masa dolu (x la dolu2 sgt, tahun ni jugak)..

Nami: El, cua taep kat YouTube, ada budak masi kecik nama dia Maddi Jane.. besh, nyanyi lagu Price Tag! (sambil nyanyi2 lagu Price Tag)

Aku: Hmm, sedap ka sora dia? tngoklaaa nti aku search (bz maen angry bird).. apa nama dia td?

Nami: Maddi Jane! M-a-d-d-i <space> J-a-n-e.

Aku: Bah (x search pun).


Selang bberapa minggu/ purnama kemudian. Aku tgh syok dngar/ tingu Maddi Jane kat YouTube nyanyi Price Tag.

Nami: Eh, Maddi Jane. Haa, kan aku da bilang besh.

Aku: (blur + lupa) Oh ya besh2.

Hahahaha.. lbeh kureng gtu la conversations aku ngn Nami.. tp, apa yg aku minat ngn Maddi Jane ni adalah sora dia laen ckit.. music dia pn besh.. mgkin sbb tu la ada kelainan ckit cover dia.. besh ckit dari yg lain nyanyi live mcm tu jak kan.. (this is my pendapats, x bkenaan ngn yg dah dead or alive k)..

Ni video dia nyanyi lagu Price Tag.. cute!


Ni yg aku suka.. dia nyanyi lagu Rolling In a Deep! Emejing! Jane bebeh bila mo buat cover Someone Like You?



Byk lagi ni cover dia.. klu rajin usha2 sndiri la~ aku pn blum abis round lg.. ikut suka ati jak klik yg mana 1 hihih!

p/s: mo buat cover juga.. tp sora x sedap! nti ujan puting beliung plak! ngeh ngeh~

No comments:

Post a Comment