eLise

Suka Blog Saya Ke?

Saturday, November 26, 2011

Lagu-lagu Cinta

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh!

Wah, bercintan bercitun entry kali ni. Aha! Saya rasa mesti korang semua sudah kenal dengan mamat dari negeri Kedah ek? Eh, tak tau la dari mana, loghat macam Kedah. Em, em. Mat Luthfi? Kenal kan? Haha~


Sebenarnya, aku bukanlah peminat Mat Luthfi ni. Aku tak la tertunggu-tunggu video terbaru dia tiap minggu. And ofkos, tak semua video dia aku tengok. Ada beberapa je! Oops! Kipas-Susah-Mati Mat Lutfi, jangan hentam saya, saya belum dapat ijazah lagi! Haha.

Dipendekkan cerita, pada suatu malam tu, Nami tengah buka satu video mamat ni yang menceritakan pasal lagu-lagu cinta. Aku tertarik dengan video ni bila dia nyanyi lagu KRU - tajuknya entah apa, dan dia cakap I Pon100x! Aha. Tidaklah seratus kali. 

Kepada yang sudah tengok, for sure y'all tau apa yang saya maksudkan.

Kepada yang belum tengok, dan tidak kenal siapa itu mamat bernama Mat Luthfi, come on, let's check it out! Hoho.


Aku setuju dengan lagu-lagu yang mamat ni sebutkan. Memang tidak rasional juga. Haha. Aku suka ending video ni!

Enjoy!

No comments:

Post a Comment