eLise

Suka Blog Saya Ke?

Thursday, November 3, 2011

Tak Tahu Kenapa

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Aku tak tau knapa.. aku tak tau mau taip apa kat blog lg.. idea banyak.. tp tak tau mcmana mo mula..

Eh?




Dimulakan dengan Bismillah~
Disudahi dengan Alhamdulillah~
Begitulah sehari dalam hidup kita..
Mudah2an dirahmati Allah..




Ya tak ya.. mulakan dengan Bismillah!

Dah taip dah hehe~

Dah ada entry dah huhu~

Apa isinya ni?

Tu la, peringatan utk memulakan sesuatu dengan bacaan Bismillahirrahmanirrahim..

Dan mengakhiri sesuatu dengan..

Alhamdulillah!


InsyaAllah, segalanya akan berjalan lancar dengan menyebut dan mengingati Allah.. seperti mana firman Allah di dalam Al Quran, Surah ar-Ra'ad, ayat 28:
'Sesungguhnya dengan mengingati Allah itu hati akan menjadi tenang."

Dan bersyukur kepada Allah dengan mengucapkan puji2an kepadaNya..
'Kerana itu, ingatlah kamu kepada-Ku nescaya Aku ingat kepadamu, dan bersyukurlah kepada-Ku, dan janganlah kamu mengingkari (nikmat)-Ku' (2:152)

Alhamdulillah~ selesai sudah.

2 comments:

  1. tulis aja dong.. nanti aku promote blog kau ni diseantero dunia..hehehe

    ReplyDelete
  2. makasi mbak.. kamu emang ngetop!

    ReplyDelete