eLise

Suka Blog Saya Ke?

Monday, October 24, 2011

2 weeks more.. more.. and more..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Hari ini aku bangun awal.. yala mo solat Subuh kan, x kan mo bangun jam 10 kot? aha~ tp wlupun mcm tu.. aku rasa mcm xtau apa mo buat arini! adeh, nikmat kelapangan yang Allah bagi ni mmg benar2 menggoda iman kalau kita x pandai gunakan sebaiknya..

Tidak ada istilah lapang sebenarnya di dunia ni bagi aku.. stiap kali rasa lapang jak, pasti ada something yang boleh kita buat.. contohnya STUDY UTK EXAM yang bakal menjelang 2 MINGGU LAGI, baca al-Quran, hafal hadis Rasulullah S.A.W. dan mcm2 lagi lah.. eheh, mcm skg, aku lapang kan (konon! padahal byk keja lagi boleh dibuat ni), so aku on9 la kejap update eLise ni hehe~

Sedar tak sedar, pejam2 mata, celik2 mata, haha! arini dah ari isnin dah.. tinggal beberapa minggu lagi nak abis study (kat maktab ni) dan packing barang balik umah (yeye), berpisah ngn kawan2, sahabat2 (sob sob), keja, lagi, lagi, lagi, tak tau lagi, akhirnya meninggalkan dunia..

So, what am I gotta do now is.....
~ Mandi kantoi blom mandi, ala cuti la katekan, Deepavali! 
~ Solat Zohor sbb jap lg mo masuk waktu!
~ Jemur kain byknya kain, betimbun!!!
~ Buat revision/ siapkan keja individu utk KISM

Wah.. banyaknya.. tadi kata lapang? haha! smoga Allah mempermudahkan segala urusanku di dunia dan di akhirat.. amin ya rabbil alamin..

p/s: b4 ni janji mo share pasal trip ke Bekenu-Niah kan? heheh, nti share~ tgh pkey2 apa mo share beserta pixes2 yg menarik2 perlu dikompail terlebeh dahulu! ^_~

No comments:

Post a Comment