eLise

Suka Blog Saya Ke?

Monday, October 10, 2011

Peti Surat

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh!

Aku ada 1 habit yg susa aku mo buang.. cek peti surat! haha.. knapa? sbb aku suka dpt surat~ hihih..

Setiap kali balik dari kampus, b4 bukak pagar rumah.. aku prasan aku slalu cek peti surat rumah kat depan rumah, tmpt posmen masukkan surat tu.. bkn tmpt penerima cek surat! hihih~ habit ni susa mo buang.. mcm suda sebati tergaul dlm diri..

Skg ni lg kerap pla aku tinguk peti tu.. sbb aku tunggu surat dari Salamfone. Haritu ada beli Solusi Isu 34 Edisi Ramadhan.. dlm tu ada borang utk apply simkad Salamfone ni scara free.. hihih~ masa tu aku x pasan pn.. x baca sgt.. tinguk spintas lalu jak.. tp Zizi (housemate/ jiran bilik depan) yang bgtau aku psl bnda ni.. dia ajak la aku skali hntar borang tu.. huhu.. 


Hmm.. neves ni neves.. napa simkad x smpai2 lg? posmen telupa ka? surat tu tejatuh ka? hihih~ sabar sabar.. sabar tu separuh drp iman.. ^_^

Byk kelebihan Salamfone ni.. dia ni 1 rangkaian telefon ala2 Celcom, DiGi, Maxis smua tu.. slain drp mnggunakan perkhidmatan rangkaian ni.. kita juga dpt berinfaq/ bersedekah.. hihi~ mo tau lebeh lanjut ttg Salamfone? Layari http://www.salamfone.my/. Haha! mcm iklan la pulaaakkk..

Esok cek peti surat lagi! ^_^

No comments:

Post a Comment