eLise

Suka Blog Saya Ke?

Monday, October 10, 2011

Kad Bank

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh!

Aha! (ktawa dlu ba hihi).. apa kena plak dgn bank ni? hehe.. td, aku bukak dompet aku.. belek2 x ada apa2 pun.. x mcm dompet org lain.. ada mcm2 kat dalam selain drp $$$! huhu.. ada I.C., ada lesen mcm2, ada kad bank 2-5 keping (BSN, Maybank, CIMB dan mcm2 lg), ada kad Boulevard, kad Servay.. adehhh.. byk ni.. ada gambar awek, gmbar mak, gambar bf.. huhu.. byknya aksesori dlm dompet kamu org ni yaaa...

Aku? Dompet aku?

Hahaha.. malunya mo tunjuk..

Apa yg ada dlm dompet aku ya.. hmm..
  1. I.C.
  2. Kad Bank BSN
  3. Bbrapa keping duit kertas dan duit syiling
itu jak aku ada? adeh malunya.. ahahaha.. mo kata zuhud pn enda la sgt.. adei.. malu aku mo tunjuk dompet aku ngn orang hihi.. aritu klasmet aku C-La crita psl Piza baru tu apa namanya, Chunky Loaded huh? Piza tu lg murah klu byr pakai Maybank Card.. adui! aku ada BSN jak :( dlu, kini dan selamanya kot? hahahahaha..

x besh ekceli ada 1 bank jak ni.. (aku ada bank ka? amboi!) 1 kad bank (pembetulan).. mo buat online payment susah, mo transfer duit susah.. lagi2 BSN kan.. jarang org buat on9 payment pakai BSN :( huhu.. aku rasa la, klu aku x masuk maktab ni, aku x buka buku bank kot.. haha.. apa kuno la aku ni..

Bukannya aku x mo buka akaun bank lain, tp aku malas mo beratur, malas mo berurusan ngn smua benda ni.. adui! jgn ikut stail aku ni k.. x baik utk kesihatan ni.. ya la, malas.. mana bagus tu.. nti x cergas, x cerdas.. haha!

Tp, di masa akan datang, insyaAllah, aku janji aku akan buka akaun bank yg lain.. Maybank ka, BSN Cimb ka ataupun Tabung Haji.. hihi ^_____^


Berbalik kpd crita dompet td, haaa.. aku da tambah da bilangan kad dlm dompet aku.. x da la aku rasa malu sgt bila org mo tinguk hehihu... aku tambah gambar aku masa kecik, Kad/ Pas Keluar bagi pelajar IPG, kad nama ads4bucks En. Amir, kad klinik gigi dan juga member card Watson! haha.. aku baru buat tu member kad tu.. hehe.. ada la kemajuan ckit.. full jugak tmpt letak kad dlm dompet tu.. dompet jak besar, isi kureng besar! hehe..


Pixes ni blur plak haha! tp yg beshnya, skg BSN da ada pkhidmatan on9 kan.. myBSN.. huhu bagusla.. mudah jua ckit mo cek, elaun masuk ka enda.. ngee~

No comments:

Post a Comment